دل های ساده
دل های ساده
از همه جا...................... 
قالب وبلاگ

                                                                  آرزوي من اينست

كه دو روزه طولاني در كنار تو باشم فارغ از پشيماني

آرزوي من اينست 
يا كه شوي فراموشم يا كه مثل غم هر شب گيرمت در آغوشم

آرزوي من اينست
نرم و عاشق و ساده همسفر شوي با من در سكوت يك جاده

آرزوي من اينست
هستي تو ، من باشم لحظه هاي هشياري ، مستي تو ، من باشم

آرزوي من اينست
در شبي پر از رؤيا پيش ماه و تو باشم لحظه اي لب دريا

آرزوي من اينست
 
زير سقف اين دنيا من براي تو باشم ، تو براي من تنها

 



نظرات شما عزیزان:

ALI A
ساعت12:46---16 مرداد 1391
سلام خیلی قشنگه ممنون میشم به وب منم سر بزنی مرسیییییییییییی.........

سارا
ساعت20:22---12 مرداد 1391
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________
____________________
_________________
_______________
_____________
___________
_________
_______
_____
____
___
ـــــ
ـــ
ــ
منتظر حضورت هستم مهربون اگه قابل دونستی با عنوان الهه عشق بلینک خبر بده لینکت کنم


موج دریا
ساعت16:40---17 تير 1391
دکتر شریعتی : اگر تنهاترین تنها شوم ، باز هم خدا هست! خدا جانشین همه ی نداشتن های من است .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:22 ] [ رضا ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

کاغذهای سفید، حرف های زیادی برای گفتن دارند؛ ولی این جا خودکارهای ترس سفید می نویسند ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل های ساده و آدرس shahrekhamoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 20615
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1